Μη τα ρωτάς…*

Δημοσιοποιούμε παρακάτω το mail συναδέλφου για την κατάσταση στο δίκτυο μετά τα περιοριστικά μέτρα εισόδου των πελατών. Την ώρα που η τράπεζα σπρώχνει τους συναδέλφους προς την έξοδο μέσω της εθελουσίας η υποστελέχωση των καταστημάτων έχει χτυπήσει κόκκινο.

Ακούει κανείς;

 

Από τον Μάρτιο 2020 που επιβλήθηκαν τα περιοριστικά μέτρα εισόδου των πελατών στα καταστήματα, καλούνται οι συνάδελφοι να κάνουν και τους πορτιέρηδες εκτός των άλλων, προσπαθώντας όσο γίνεται να μειώσουν την ταλαιπωρία των πελατών που συνωστίζονται έξω από την πόρτα των καταστημάτων.

Ειδικά στα καταστήματα που στερούνται ρόλο meter greeter, οι συνάδελφοι στα ταμεία αλλά και κυρίως οι υπεύθυνοι υποστήριξης που έχουν ορατότητα προς την πόρτα ήταν μέχρι πριν λίγες ημέρες, που επιβλήθηκαν τα πρόσθετα μέτρα σε πολύ δύσκολη θέση καθώς, οι μεν ταμειολογιστές την ώρα των συναλλαγών (μέτρημα χρημάτων, έλεγχο ταυτοπροσωπίας, έλεγχο εγγράφων κλπ) και οι δε προϊστάμενοι την ώρα της εξέτασης για το εάν θα δώσουν τις εγκρίσεις προς τα ταμεία και την πλατφόρμα, έπρεπε να έχουν και το νου τους να ελέγχουν ως ραντάρ την αίθουσα για τον αριθμό των πελάτων που ήταν μέσα στην αίθουσα. Και αν καμιά φορά ξεχνιόντουσαν να ακούνε είτε το ενοχλητικό μπιπ μπιπ, που προκαλούσε το έντονο πάτημα του κουμπιού από τους ταλαίπωρους πελάτες είτε τη φωνή του/ης Υποδ/ντή/ας να του θυμίζει  «κάποιος να ανοίξει την πόρτα!!!»). Επίσης αρκετές είναι οι φορές που στη διάρκεια του ωραρίου συναλλαγών καλούμαστε να βάλουμε μέσα και τους πελάτες με ραντεβού ή σε γνωστό πελάτη να προσποιηθούμε ότι έχει ραντεβού για να παρακάμψει την σειρά προτεραιότητας. Και αν πέσεις σε γνωστούς μεταξύ τους πελάτες εκεί να δεις, άντε να δώσεις εξηγήσεις.

Από την Δευτέρα 08/11/2021 με την επιβολή των νέων μέτρων κατά του κορονοϊού είναι μεν μειωμένη η κίνηση των πελατών, (για την ώρα), όπως μαθαίνουμε από πολλούς συναδέλφους αλλά στα καταστήματα, που ήδη ήταν αποψιλωμένα από προσωπικό και χωρίς meter greeter, κλήθηκαν οι συνάδελφοι στην πλατφόρμα, να κάνουν 2ωρες βάρδιες για τον έλεγχο των πελατών κατά την είσοδό τους στο κατάστημα, επιβαρύνοντας ακόμα περισσότερο την ήδη επιβαρυμένη κατάσταση.

Και αν υπάρξει και καμιά άδεια ή ασθένεια άστα μη τα ρωτάς.

 

*το κείμενο είναι προδημοσίευση της Εφημερίδας της ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ που θα κυκλοφορήσει τις επόμενες ημέρες

Κατηγορίες: Xρονολογική σειρά, Ανακ. Συσπείρωσης, Ανακοινώσεις, Ενημέρωση, Εφημερίδα της ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ, Συνδικαλιστικά

 
 

Μην παραλείψετε να διαβάσετε:

Μονομερής πολιτική υπέρ των τραπεζών και των funds από την κυβέρνηση

  Αναδημοσιεύουμε παρακάτω το άρθρο του Κώστα Τσουκαλά που αναφέρεται στις διαπραγματεύσεις και στα μηδαμινά…

Αρχίζει η καταβολή των αναδρομικών από τον ΕΦΚΑ

Αναδημοσιεύουμε παρακάτω την ανακοίνωση του ΣΕΤΑΠ πουα αφορά την καταβολή των αναδρομικών απο τον ΕΦΚΑ.…

Περιμένοντας τους βαρβάρους;*

  Είθισται όταν γίνεται μια απεργία και μάλιστα επιτυχημένη, την επόμενη ή τις επόμενες μέρες…

Το αύριο μας ανήκει – αρκεί εμείς να φροντίσουμε γι’ αυτό σήμερα

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες η τετράωρη προειδοποιητική στάση εργασίας στην Αχαΐα, ενάντια στα σχέδια…

Δεν πάει άλλο… Στάση εργασίας την Τρίτη 24/05/2022 στο νομό Αχαΐας.

Το τελευταίο διάστημα έχουν ενταθεί οι μετακινήσεις συναδέλφων σε όλη την Ελλάδα από και προς…

Νομίζεις οτι δεν έχεις φωνή; ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ εκλογες ΣΕΤΑΠ 2022