Αποζημίωση με τη μορφή χρονικής επέκτασης σε όλους τους κατόχους προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card

Δημοσιεύουμε παρακάτω την ανακοίνωση του ΟΑΣΑ και της ΟΤΟΕ που αφορά την αποζημίωση με τη μορφή χρονικής επέκτασης στις κάρτες ATH.ENA Card. Οι αποζημιώσεις θα πιστωθούν αυτοματοποιημένα, από την 1 Ιουνίου, στα αυτόματα μηχανήματα πώλησης του δικτύου του ΟΑΣΑ και θα είναι διαθέσιμες προς χρήση από τους δικαιούχους, όποτε το επιθυμήσουν εντός χρονικού διαστήματος 24 μηνών.

…………………………………………………………………………………………………..

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,

Σας στέλνουμε για ενημέρωσή σας το Δελτίο Τύπου του ΟΑΣΑ σχετικά με τις αποζημιώσεις λόγω των περιορισμών στις μετακινήσεις  των πολιτών:

__________________________

O ΟΑΣΑ ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι την 1η Ιουνίου θα ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημίωσης με τη μορφή χρονικής επέκτασης σε όλους τους κατόχους προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card, οι οποίοι προπλήρωσαν αλλά δεν εξάντλησαν την αξία των ενεργοποιημένων καρτών τους, λόγω των περιορισμών που τέθηκαν στις μετακινήσεις των πολιτών από τις 11 Μαρτίου έως τις 4 Μαΐου.

Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι προσωποποιημένων καρτών ATH.ENA Card που είχαν υπόλοιπο μικρότερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση αξίας ενός μήνα, οι δε κάτοχοι καρτών που είχαν υπόλοιπο μεγαλύτερο των 30 ημερών θα λάβουν πίστωση αντίστοιχη με το χρόνο που διήρκησαν τα μέτρα περιορισμού των μετακινήσεων.

Οι αποζημιώσεις θα πιστωθούν αυτοματοποιημένα, από την 1 Ιουνίου, στα αυτόματα μηχανήματα πώλησης του δικτύου του ΟΑΣΑ και θα είναι διαθέσιμες προς χρήση από τους δικαιούχους, όποτε το επιθυμήσουν εντός χρονικού διαστήματος 24 μηνών.

Επιπλέον, για τις αγορές ετήσιων καρτών θα παρέχεται πρόσθετη έκπτωση 10%, πάλι με τη μορφή χρονικής επέκτασης.

Με τα μέτρα αυτά, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και ο ΟΑΣΑ στηρίζουν έμπρακτα τους τακτικούς χρήστες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ευχαριστώντας τους για την εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν στους συγκοινωνιακούς φορείς του Οργανισμού.

Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να απευθύνεται στο κέντρο εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ και στο τηλεφωνικό κέντρο 11185.

Μεταφορά του κέντρου εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ

Υπενθυμίζεται ότι το κέντρο εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού του ΟΑΣΑ έχει μεταφερθεί σε νέο χώρο στα γραφεία του Οργανισμού που βρίσκονται στο Ισόγειο της οδού Ρεθύμνου 16, 106 82, Αθήνα, λόγω της εφαρμογής προληπτικών μέτρων για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των επιβατών και των εργαζομένων του ΟΑΣΑ.

Στο πλαίσιο των μέτρων αυτών, έχουν τοποθετηθεί υαλοπίνακες μεταξύ επιβατών και εργαζομένων.

Ημέρες και ώρες εξυπηρέτησης επιβατικού κοινού:

Δευτέρα 10:00 – 14:00

Τετάρτη 10:00 – 14:00

Παρασκευή 10:00 – 14:00

Κατηγορίες: [show_post_categories show="category" hyperlink="yes"]

 
 

Μην παραλείψετε να διαβάσετε:

Μονομερής πολιτική υπέρ των τραπεζών και των funds από την κυβέρνηση

  Αναδημοσιεύουμε παρακάτω το άρθρο του Κώστα Τσουκαλά που αναφέρεται στις διαπραγματεύσεις και στα μηδαμινά…

Αρχίζει η καταβολή των αναδρομικών από τον ΕΦΚΑ

Αναδημοσιεύουμε παρακάτω την ανακοίνωση του ΣΕΤΑΠ πουα αφορά την καταβολή των αναδρομικών απο τον ΕΦΚΑ.…

Περιμένοντας τους βαρβάρους;*

  Είθισται όταν γίνεται μια απεργία και μάλιστα επιτυχημένη, την επόμενη ή τις επόμενες μέρες…

Το αύριο μας ανήκει – αρκεί εμείς να φροντίσουμε γι’ αυτό σήμερα

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες η τετράωρη προειδοποιητική στάση εργασίας στην Αχαΐα, ενάντια στα σχέδια…

Δεν πάει άλλο… Στάση εργασίας την Τρίτη 24/05/2022 στο νομό Αχαΐας.

Το τελευταίο διάστημα έχουν ενταθεί οι μετακινήσεις συναδέλφων σε όλη την Ελλάδα από και προς…

Νομίζεις οτι δεν έχεις φωνή; ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ εκλογες ΣΕΤΑΠ 2022