Και πάλι το new model.
Δεν μας αφήνει δυστυχώς.
Ο «μέσος χρόνος προσαρμογής» πελατών και συναδέλφων φαίνεται ότι ξεπερνάει τους έξι μήνες.
Οι πελάτες πολλοί και στα κάγκελα, τα ραντεβού συνεχόμενα, οι συνάδελφοι αποκαρδιωμένοι και κουρασμένοι.
Τι ακριβώς έχει επιτύχει το new model;
Αλήθεια θα θέλαμε να ξέρουμε. Μια βόλτα στα καταστήματα και οποιοσδήποτε μπορεί να βγάλει το συμπέρασμά του.
Το φοβερό όμως είναι ότι σε κουβέντα με συναδέλφους που περιμένουν να γίνει το κατάστημά τους new model καταλαβαίνουν ότι τους περιμένει ένας Γολγοθάς…
Γιατί είναι φοβερό;
Γιατί βρισκόμαστε σε μία επιχείρηση (τράπεζα) που και η Διοίκηση και οι εργαζόμενοι ξέρουν ότι αυτές οι ριζικές αλλαγές έως τώρα έχουν δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από ότι έχουν λύσει
Και όμως επιμένουμε να κάνουμε το ίδιο λάθος…
Αν για παράδειγμα έχει κάποιος μια επιχείρηση π.χ. μια πιτσαρία και ο καινούργιος φούρνος που αγόρασε τον προηγούμενο μήνα κάνει κάρβουνο τις μισές πίτσες τότε η αμέσως επόμενη κίνηση θα ήταν να παραγγείλει άλλον ένα ίδιο φούρνο;
Λογικό αν ζεις στη μέρα της Μαρμότας…
*Το κείμενο είναι δημοσίευση από την Εφημερίδα της ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ τεύχος 143 που κυκλοφορεί
Κατηγορίες: Xρονολογική σειρά, Ανακ. Συσπείρωσης, Ανακοινώσεις, Από την εφημερίδα μας, Συνδικαλιστικά
Μην παραλείψετε να διαβάσετε:
Αναδημοσιεύουμε παρακάτω το άρθρο του Κώστα Τσουκαλά που αναφέρεται στις διαπραγματεύσεις και στα μηδαμινά…
Αναδημοσιεύουμε παρακάτω την ανακοίνωση του ΣΕΤΑΠ πουα αφορά την καταβολή των αναδρομικών απο τον ΕΦΚΑ.…
Είθισται όταν γίνεται μια απεργία και μάλιστα επιτυχημένη, την επόμενη ή τις επόμενες μέρες…
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες η τετράωρη προειδοποιητική στάση εργασίας στην Αχαΐα, ενάντια στα σχέδια…
Το τελευταίο διάστημα έχουν ενταθεί οι μετακινήσεις συναδέλφων σε όλη την Ελλάδα από και προς…